25 Μαρ 2009

Αυτοπροσδιορισμός

Καλησπέρα ηλίθιε αυτόματε.

 Μαλάκα του συστήματος, προσπάθησε ρε όσο περισσότερο μπορείς να με  φας. Δεν θα τα καταφέρεις, είμαι ήδη μέσα στη βιτρίνα σου. Όσο και να με εμποδίζεις να βγω κάνεις μοιραίο σφάλμα. Μπαίνω μόνος μου πιο βαθιά μέσα στο κλουβί. Θα γίνω σαν εσένα. Θα γίνω χειρότερος από σενα. Ένα ηλίθιο γουρούνι με πτυχία και μεταπτυχιακά. Ναι ρε ηλίθιε σαν εσένα. Όσο μου σπας τα νεύρα και με εμποδίζεις, με κάνεις πιο δυνατό ρε βλάκα. Σιγά μην το καταλάβεις αυτόματο ανδρείκελο


 

Θα γίνω σαν εσένα ρε. Αυτόματος. Πρωινό ξύπνημα στις 8, ύπνος στις 11. Και μόλις φτάσω στο ναδίρ του εαυτού μου, τη δικιά σου “ιδανική” κατάσταση θα σε φάω. Δεν θα είμαι αυτόματος πια. Ξέρεις γιατί; γιατί έχω ρίζες στη θάλασσα και κεφάλι στο φως. Είμαι ασλάνι ρε εγώ δε φυλακίζομαι καημένε, όσο και να με ευνουχίζεις... ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΕΥΝΟΥΧΙΣΕΙΣ


 

Έχω ρε φωτιά μέσα μου. Και ΕΣΥ αυτόματο ρομποτάκι με βοήθησες να σπάσω τα δεσμά που ΜΟΝΟΣ έβαλα στον εαυτό μου.


 

Κάποιος μεγάλος ζωγράφος έλεγε : όσο μαθαίνεις να ζωγραφίζεις άκου τους δασκάλους σου. Μόλις μάθεις να ζωγραφίζεις ξέχνα τα όλα και ζωγράφισε.



Και γω ζωγράφος είμαι ρε. Της ζωής μου. Ακόμα μαθαίνω να ζωγραφίζω. Θα μου δείξεις ρε δούλε τα βασικά. Θα τα μάθω. Μετά θα με δελεάσεις να γίνω σαν εσένα ρομποτάκι. ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ, ΥΠΟΤΑΓΗ, ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ (Panx Romana). Όχι ρεεεεε. Θα βγω να ζωγραφίσω στη παλέτα της ζωής μου. Έχω πολλά να κάνω ρε και σπατάλησα πολύ χρόνο. Σας άφησα όλους (και κυρίως εμένα) πολύ καιρό να με αμφισβητείτε, φτάνει ρε.


 

Η ζωή είναι επανάσταση. Η αγάπη είναι επανάσταση. ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΓΗΣ (Ξύλινα Σπαθιά).



Τάδε έφη Νικόλας Άσιμος:

Σπόρια τσίχλες πωλώ καραμέλες σωρό
Τρέξτε πάρτε παιδιά να χαρείτε
Κοκοράκι λαμπρό γλειφιτζούρι γλυκό
Μαντολάτο εδώ θα τα βρείτε
Εδώ το βοτάνι της αγάπης
Εδώ είναι που κουρεύονται οι γριές
Εδώ κορδέλες, καραμούζες καλές
Εδώ οι Αφρικάνικες πνοές
Έχω και αγαλματάκια
Χάρτινο τον Ισμαηλό
Έξυπνα παραμυθάκια καλέ
Για τον κάθε μπρούντζινο Ρωμιό
 
Ποιος θε να ’ρθη ρωτώ στο πανηγύρι αυτό
Και δε θα γυρέψει ν’ αγοράσει
Τα πανέρια μου απ' τα χέρια μου
Το χαρταετό του να πετάξει
 
Εδώ αφέντηδες ξεχνάτε
Ό,τι έχετε λυπητερό
Τα ταληράκια σας πετάτε σε με
Να σας πω, να σας πω, τον τυχερό
 
Πωπωπωπωπωπωπώ αχ τι κακό τι κακό
Ο δικός μου ο χορός στο πανηγύρι αυτό
Στο πανηγύρι αυτό, στο πανηγύρι αυτό
Για τον κάθε χάρτινο Ρωμιό
 
Ξέρω, ξέρω ένα παραμύθι που λέγεται
Πως στήλη άλατος γένηκε του Λωτ η γυναίκα
Γιατί παράκουσε τον κύριο θεό
Και γύρισε τα Σόδομα και Γόμορρα να δει
Που καιγόταν
 
Κι άλλο ένα ξέρω παραμύθι
Τα μαύρα χρόνια ο δύσμοιρος Ρωμιός
Πως εγελάστη αμέτρητες φορές
Κι ωσότου να του λείψει το φαΐ
Εκοιμάτω
                        
Από τη μια το θάρρος θαυμάζω της γυναίκας του Λωτ
Και του Ρωμιού, κιούπι γιομάτο με λαρδί του τάζω
 

Νικόλας Άσιμος - Ο Ρωμιός

Καληνύχτα σύντροφοι, συναγωνιστές, συνοδοιπόροι και όλοι όσοι προτιμάτε την πρόθεση συν-  από την αντί-



8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ώστε σε έκοψε πάλι ο Παντινάκης ε;... Δικαιολογείτε η απαισιοδοξία του άρθρου...

aiolos είπε...

Σου βάζω εδώ το ποστ διότι είναι ενδεχόμενο να διαγραφεί και θέλων να τοδιαβάσεις, μετά αν θες σβίστο

Ακουσε αγαπητέ ασλάν, κατ αρχάς εγώ σε καμιά περιπτωση δεν σε έβρισα, στάθηκα σκληρός στο τέλος για ένα λόγο.

Όση ώρα αλλάζαμε ποστ κανείς από του "συντρόφους" δεν πρόστρεξε προς βοήθειά σου. έτσι; Σε άφησαν μόνο με στο κλουβί με τις τίγρεις.


Οι σύντροφοι πρόστρεξαν μόνο μετά την εκδορά σου.

Αυτό φίλε μου είναι ένα μάθημα που δεν διδάσκεται στα Πανεπιστήμια και θα το συνηδητοποιήσης μετά δέκα χρόνια από σήμερα και θα μου είσαι και ευγνώμων.

Ο χώρος αυτός έχει μια διαρκώς επαναλαμβανόμενη αλήθεια "Στον αγώνα ενωμένοι και στην μάσα χωριστά".

Είναι χώρος αχάριστος και άφιλος, στον χώρο αυτό προδόθηκαν άνθρωποι σαν τον Στάλιν, τον Ζαχαριάδη, τον Τρότσκι, τον πλουμπίδη , τον Άρη Βελουχιώτη...... οι κομματικοί φίλοι είναι αναλώσημοι.

Αυτά από ένα Ελλαδίτη που ξέρει τι λέει και σίγουρα σήμερα σε ευεργέτησε.

Aslan είπε...

ολα αυτα που λες τα ξερω, δεν περιμενω και δεν θελω βοηθεια απο κανενα. οσο για τα μαθηματα ζωης ευχαριστω δεν θα παρω. Ουτε κλουβι με τιγρεις δεν εισαι ουτε μαθημα μου εδωσες. Αν ηθελες συζητηση θα τη ειχες. Πηρες απλα οτι εδωσες. Τοσο απλα. Αν ειχες ορεξη για συζητηση θα συζητουσαμε. ο ολοληρωτισμος ειτε δεξιος ειτε αριστερος με αφηνει παγερα αδιαφορο.

Ακαι για να ξερεις καταγομαι Και απο Κυπρο και απο Σερρες και μαλιστα απο δεξια οικογενεια.

Οποτε τα κολπακια του δηθεν φιλου αλλου.

Σου ξαναλεω δινω στον καθενα οτι μου δινει αυτος. Οποτε σε περιπτωση που θελεις να γινει σοβαρη συζητηση θα ειμαι μεσα.

Anef_Oriwn είπε...

Aiolε,

Παρ’ όλο που στα ‘χω ήδη πει στο δικό μου blog, όπου επίσης παράθεσες τα πιο πάνω (πικρόχολα) σχόλια ΣΟΥ) (ή “post” όπως τα λαλείς – παρεμπιπτόντως post είναι το κείμενο της ανάρτησης, τ’ άλλα είναι σχόλια), εν τούτοις θα αξιοποιήσω και το φιλόξενο χώρο που ευγενώς μας παραχωρεί (για σχολιασμούς) ο blogοδεσπότης Aslan, για να καυτηριάσω τη (συνεχιζόμενη) αλλοπρόσαλλη και φασίζουσα συμπεριφορά ΣΟΥ! (Και ΔΕΝ θα το παίξω ευγενής για να αποφυγω χαρακτηρισμούς – όπως λαλούμεn τζιαι στην κυπριακή “κατά που σου κάμνουν κάμνε [τζιαι συ], τζιαι κατζιήαν με κρατείς”!

1. Πρώτον, γιατί λαλείς (του Aslan) “Σου βάζω εδώ το ποστ διότι είναι ενδεχόμενο να διαγραφεί και θέλων να τοδιαβάσεις, μετά αν θες σβίστο”; Σου έχω σβήσει καμιά φορά κείμενο ΣΟΥ ή σου είπε κάποιος άλλος ότι έχω σβήσει του οποιουδήποτε τρίτου σχόλια του; Ο ηπιότερος χαρακτηρισμός που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω γι’ αυτήν ΣΟΥ την τοποθέτηση είναι ότι ήταν ατυχής κι άστοχη. Λαμβάνοντας όμως υπ’ όψη το όλο περιεχόμενο των σχολίων σου, θεωρώ ότι αυτή εντάσσεται στη συστηματική σου προσπάθεια να διαβάλεις και να διαπομπεύσεις το χώρο της Αριστεράς, όσους εκφράζουν Αριστερές απόψεις, αλλά και γενικότερα όσους διαφωνούν με τις εθνικο-θρησκευτικές ΣΟΥ εμμονές!

2. Δεύτερον, και σε συνάρτηση με τα πιο πάνω (τις διαβολές και διαπομπεύσεις) να σημειώσω την απαράδεκτη συμπεριφορά ΣΟΥ να έχεις κυριολεκτικά λοιδορήσει τον Aslan (μίλησες για τίγρεις και εκδορές), να έρχεσαι εκ των υστέρων να κατηγορείς άλλους (ας πούμεν, πιθανούς συντρόφους του) ότι δεν το υπερασπίστηκαν (και πιο συγκεκριμένα “δεν πρόστρεξαν προς βοήθειά”), από τα δικά σου τα νύχια τα γαμψά! Του δίνεις μάλιστα και συμβουλές (τρομάρα σου) για το ποιόν των ανθρώπων που ούτε καν ξέρεις – δεν έχεις ιδέα ποιο είμαστε και τη κάνουμε στη ζωή μας [Λαλείς, ας πούμεν: “… Ο χώρος αυτός έχει μια διαρκώς επαναλαμβανόμενη αλήθεια "Στον αγώνα ενωμένοι και στην μάσα χωριστά". Είναι χώρος αχάριστος και άφιλος …”]. “Τελικά αντι να τρίζ’ η άμαξα, τρίζει ο αμαξηλάτης”!

Είναι προφανές ότι αποφάσισες (εκ των υστερών) ν’ αλλάξεις τακτική απέναντι στον Aslan όταν αντιλήφτηκες ότι τούτος είναι νεαρή ηλικία και νόμισες ότι θα μπορούσες να τον “επεξεργαστείς” ιδεολογικοπολιτικά – δηλ. να του κάνεις κατήχηση – Ε.Η.Δ. (Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση). Έχεις υιοθετήσει μια στάση κατευνασμού και εξευμενισμού, όμως ο νεαρός σε πήρε πρέφα! Εξ άλλου τα γραπτά σου για τα «κυβικά» σου και για τα «κουβαδάκια» είναι εκεί και στέκουν!

Υγιαίνετε, κύριε Aiolε!

********
Aslanε,
Λυπάμαι που η παρέμβαση μου στο blog ΣΟΥ δεν είναι επί του θέματος της ανάρτησης!
Επιφυλάσσομαι όμως ...

Anef_Oriwn
Παρασκευή 27/3/2009 – 6:21 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

"Κάποιος μεγάλος ζωγράφος έλεγε : όσο μαθαίνεις να ζωγραφίζεις άκου τους δασκάλους σου. Μόλις μάθεις να ζωγραφίζεις ξέχνα τα όλα και ζωγράφισε."


pistefkw oti i texni, enen ena prama pou "didaskete".

Tin texni ferni tin enas athrwpos mesa tou pou tin wra pou genniete, i en tin ferni. Jinos/jini pou en tin ferni, oso je na prospathisoun, en tha tin apoxtisoun potte.
En na exoun kati pou "aftoprovallete ws san texni, alla en eni".
Ti en texni? To ti en texni, en tha to vroume na iparxi ston iliko kosmo, en ston eswteriko kosmo pou tha to vroume na iparxi, giafto lew "i eshis to i en to eshis". Epidi i texni en glwssa.
Optiki glwssa.
je katanois tin eswterika je exis tin ikanotita na tin "milisis" je me allous, i en tin katanois eswterika, thus, en mporis oute na "kamis sizitisi optika" me allous.

O (swstos) daskalos, en "didaski" tin texni (milw gia praktiki ke oxi gia thewria-istoria tis texnis), alla voitha ton/tin mathiti/mathitria na ekseliksi jino pou eshi mesa tou o / i mathitis/mathitria.

O daskalos, an kamni kati allo ektos pou to na voitha tous mathites tou na ekseliksoun jino pou exoun idi mesa tous, simeni oti o daskalos en asxetos pou ekpedefsi tis texnis, je en prepi na eksaski to epaggelma.
Toson apla :D

Ανώνυμος είπε...

Ate, while we are here na sou afierwsw je ena quote. Ipen to o Craig Owens sto "The Discourse of Others: Feminists and Postmodernism" pou egraftiken to1983. O kirios Owens, anamesa se alla, ipirksen Professor of art history sto "Yale University".

to quote pai ws eksis:

"The impossibility of passion, in the culture that has institutionalised self-expression".

aman katalavoun oulloi oi "daskaloi tis texnis" touto to quote, en na pan je oi mathites tous mprosta :D

take care

Aslan είπε...

Αγαπητη Ευαγγελια

Αρχικα να σε καλωσορισω στο ιστολογιο. Να σου ξεκαθαρησω οτι το κειμενο ειναι αλληγορικο και εγω δεν ειμαι ζωγραφος, αλλα μηχανικος Ηλεκτρονικων Υπολογιστων. Καλοδεχουμενα ομως τα σχολια σου.

Ανώνυμος είπε...

hey :)

(sorry 4 late response btw)

oute egw ime zwgrafos, zwgrafos en o Michaelangelo :P alla ta dio sxolia panw egrapsa ta se sxesi me to quote sou (pou evala prwto panw) ke oxi se sxesi me to an to spoudazis to athlima i oxi :D

ps-nice hair on pic, en dika sou i en extensions?